Kedves Kollégista/ Kollégiumi férőhelyre jelentkező!
A 2009-10/02-es félévre a Kármán Tódor Kollégiumban a ki/át/beköltözési menetrend a következő:
A napi költözések a recepcióra kihelyezett napi ívekre történő jelentkezéssel valósulnak meg úgy, hogy a kollégisták 1 órás idősávokra jelentkeznek.
Az ívek 2010. január 25. napján kerülnek kihelyezésre a recepción. Az ívet a recepciós tölti ki a kollégista által megjelölt időpontra, amit a kollégista aláírásával elismer. Az ív kitöltésekor a recepciós feladata ellenőrizni, hogy az egy órás idősávban max. 20 fő költözhet ki amiben max. 10 szoba kerülhet átadás/átvételre. Amennyiben a keret megtelt, akkor arra fel kell hívni a figyelmét a jelentkező kollégistának és vele egyeztetve másik idősávba lehet csak a jelentkezését elfogadni. Minden kollégista csak egy időpontot jelölhet meg. Jelentkezni a költözés előtti napon 23:00 óráig lehet a recepción.
Kiköltözési szabályok:
· Üzemeltető a recepción a beléptető rendszerben végzi a költöztetési procedúrát az Üzemeltető belső nyilvántartásának azonnali módosítása mellett.
· A kiköltözés minden nap 12:00 – 13:00 óra között szünetel úgy, hogy a szünet előtt elkezdett kiköltözést be kell fejezni.
· Utolsó kiköltöző: jelentkezik a recepción a lista szerinti időpontban és az Üzemeltető képviselőjével felmennek a szobájába. A jelentkezéshez külön – 3. sorban – kell várakozni. A Bentlakási megállapodásban megfogalmazott egyetemleges felelősség értelmében átadja a szobát az Üzemeltető képviselőjének, aki műszaki és tisztasági ellenőrzést végez. Az átadás-átvétel eredményét a felek rögzítik az Állapotlapon. Amennyiben nézetkülönbség van, úgy a felek értesítik a KO és az Üzemeltető Gondnokait és az Ő döntésük szerint folytatódik a kiköltözés. Ha a szoba tisztasága nem megfelelő, az Üzemeltető kényszertakarítást rendel el, melyet a kiköltözőnek nem kell megvárnia. Amennyiben a takarítás bármilyen kárt tár fel, azt azonnal fel kell függeszteni és értesíteni kell az Üzemeltető és a KO gondnokait jegyzőkönyvi rögzítés céljából. Az utolsó kiköltöző a szoba átadása után lemegy a recepcióra, ahol leadja beléptető kártyáját, átvett kulcsát, ágyneműjét (paplanhuzat, párnahuzat, lepedő). A kiköltöző kiköltözési nyilatkozat kitöltésével zárja le a kiköltözést.
· Nem utolsó kiköltöző: jelentkezik a recepción a lista szerinti időpontban, ahol leadja beléptető kártyáját, átvett kulcsát, ágyneműjét (paplanhuzat, párnahuzat, lepedő). A kiköltöző kiköltözési nyilatkozat kitöltésével zárja le a kiköltözést.
· Aki nem megfelelő időpontban érkezik a recepcióra, vagy nem jelentkezett időpontra, csak akkor költözhet ki, ha a megadott napi idősávban nincs több várakozó kiköltöző. A recepciós kötelessége a folyamatos ellenőrzés illetve a jelentkezők kárára illetéktelenül sorakozók elutasítása. Ezt a munkát segíti a GHK képviselője.
Kényszerkiköltöztetés:
A KO által megadott engedéllyel nem rendelkező és ki nem költözött kollégisták kényszerkiköltöztetését a KO gondnokok illetve mentorok közreműködésével valósítja meg Üzemeltető jegyzőkönyv felvételével. A kényszerkiköltöztetés költségeit Üzemeltető felszámolja az érintett kollégistának.
Beköltözési szabályok:
· Aki nem megfelelő időpontban érkezik a recepcióra, vagy nem jelentkezett időpontra, csak akkor költözhet be, ha a megadott napi idősávban nincs több várakozó beköltöző. A recepciós kötelessége a folyamatos ellenőrzés illetve a jelentkezők kárára illetéktelenül sorakozók elutasítása. Ezt a munkát segíti a GHK képviselője.
· A beköltözés minden nap 12:00 – 13:00 óra között szünetel úgy, hogy a szünet előtt elkezdett beköltözést be kell fejezni.
· Az első beköltöző a recepción átveszi beléptető kártyáját, mely 2010. június 25. 24:00 óráig kerül érvényesítésre, illetve a szoba kulcsát valamint ágyneműjét (paplanhuzat, párnahuzat, lepedő), amennyiben a beköltöző utóbbiakra igényt tart. Ezt a Bentlakási megállapodás záradékában rögzíti a beköltöző és az Üzemeltető képviselője. Az első beköltöző az Üzemeltető képviselőjével (aki magával viszi a szoba Állapotlapját) felmegy a szobába és a Bentlakási megállapodás szerinti egyetemleges felelőssége értelmében átveszi a számára biztosított szobát az Üzemeltető képviselőjétől. A műszaki és tisztasági átvétel eredményét felek az Állapotlapon rögzítik és aláírásukkal érvényesítik. A műszaki hibát az Üzemeltető a KO-val történő egyeztetés után javítja, a feltárt szennyeződést azonnal elhárítja, mely után megvalósulhat a beköltözés. Az Állapotlapról az első beköltöző másolatot kap Üzemeltető gondnoki irodájában.
· A nem első beköltöző a recepción átveszi beléptető kártyáját, mely 2010. június 25. 24:00 óráig kerül érvényesítésre, illetve a szoba és konyha kulcsát valamint ágyneműjét (paplanhuzat, párnahuzat, lepedő), amennyiben a beköltöző utóbbiakra igényt tart. Ezt a Bentlakási megállapodás záradékában rögzíti a beköltöző és az Üzemeltető képviselője. A nem első beköltözőnek joga van átvizsgálni szobáját az a neki átadott Állapotlap másolat birtokában. Az Állapotlap másolatra a recepciós felírja az átadás időpontját (hónap, nap, óra, perc). Amennyiben eltérést észlel, úgy KO és Üzemeltető képviselőinek jelenlétében az eredeti Állapotlapra felvezettetheti a még nem rögzített, de beköltözése előtt keletkezett hibát. Az eltérés(ek) jelzésére a nem első beköltözőnek a beköltözést követő 60 percben van joga Üzemeltető gondnoki irodájában.
Vendégfogadás:
· A költözési órasávok alatt csak akkor lehetséges, ha a recepciónál költözés miatt nem várakozik senki. Az idősávokon túl az ÜKH szabályai szerint.
· A konditerem látogatása a vendégfogadással megegyező módon valósulhat meg.
· Amennyiben szükséges, úgy a kiköltözést segítő beléphet a Létesítménybe a lengő kapun a kollégista felelősségére beléptető kártya nélkül és ott is távozhat 8:00 – 17:00 óra között. Előbbi időpont után, a vendégfogadás szabályai szerint lehetséges a segítők beléptetése. A tavaszi elhelyezésre mindenkinek új bentlakási megállapodást kell aláírnia (a bent maradóknak és a kintről beköltözőknek egyaránt!) melynek egy eredeti példánya az Üzemeltetőé. Bent maradók új bentlakási megállapodásának aláírása és beléptető kártyáinak jogosultság átállítására (2010. június 30. 24:00 órára) 2010. február 2. – február 5. napokon 8:00 – 23:00 óra között történik úgy, hogy a költözési listán szereplők elsőbbséget élveznek. A recepciósnak kötelessége felhívni a sorakozó bent maradó kollégista figyelmét erre a prioritásra illetve az ebből fakadó várakozásra. Ezen pontban foglalt eljáráshoz nem kell külön listán jelentkezni, a kollégisták egyszerű sorban állással végezhetik el azt.
A szobacserékre és belső átköltözésre* csak a kiköltözés utáni időszakban van mód munkaidőben a GHK engedélyével és a BME KO tudomásával.
A költözési listák módosítását a GHK illetve a KO 2010. február 2. napján 16:00 óráig teszi meg. Minden egyéb elkerülhetetlen változtatás végrehajtása csak a változtatást követő napon valósítható meg.
Völgyesi Gábor - GHK